onsdag, september 12, 2012

Ojojoj...

det var rysligt snabb leverans från södra Finland!
Jag tyckte jag bara hann skicka beställningen så stod skolböckerna utanför min dörr.
Jag blev ju verkligen överraskad att få paketet ändå till dörren,
så jag tacka och tacka för den underbara servicen.
Den unga killen drog på munnen och tänkte antagligen
att den kärringen är ju helt insnöad här i skogsbuskarna.
 
Att det inte skulle bli lätt att gå i skolan hade jag räcknat med...
Igår då jag kom hem låg bajs under matsals bordet!!
Tro nu inte att ungarna saknar mej,
nä dom tillhör mera den skadeglada skaran...
Har du läxor mamma?? Hahaha...
Tibbe är dock mycket tydlig i sina demonstrationer över saker han inte gillar..
Han hade varit ute hela dagen med husse
och måsta knipa igen för att spara skiten tills han kom in...
Jag skulle kanske behöva kontakta någon som kan snacka med hundar?!
Det tycks ju inte hjälpa att jag peppar honom....
Jag sa ju åt honom före jag for..
Tibbe du måste vara stor pojke idag, vi ses ikväll...
I normala fall är det endast till julen då vi tar in julgranen
som han bajsar under granen 1 gång varje jul,
då måste vi tydligt förklara att fastän vi hämtar in ett träd ur skogen
betyder inte det att vi har tagit in hans toa!!
Då brukar han komma ihåg det ända fram till nästa jul...


3 kommentarer:

  1. Åh,stackars Tibbe!Men skrattar åt den dråpliga storyn..Hoppas de går över!/Anette

    SvaraRadera
  2. Oj Tibbe, rackars buse.../mor

    SvaraRadera
  3. hahaha skrattar ihjäl mig!!!!!
    /syster

    SvaraRadera