lördag, september 08, 2012

Dottern är glad över sin "nya" bil...

(bilden tagen från säljsidan på nätet)
och jag är glad över att ha min dotter!
Hennes första bil ligger på skroten,
men vad gör väl det så länge de som befann sej i bilen kom undan med blåmärken?!
Igårkväll krascha ryggen på mej så jag har legat vågrät idag,
medan de andra varit ut i bilhandel.
Storebror och far i huset var sen också och hämtade hem 4 hjulingen
som varit på reparation.
(bilden tagen tidigare i sommar)
Har en känsla av att bensinförbrukningen kommer att vara
ganska hög i vår familj ikväll....
alla vill köra sina fordon!
 
Önskar er en skön lördagkväll!


2 kommentarer:

  1. Jättefin bil!Å jo,säkert blir bränsleförsörjningen dyr..Hoppas du oxå tillfrisknar snart!//Anette

    SvaraRadera
  2. JA-A Bara alla klarar sig så är en bil INGENTING!!!! Och hennes nya bil ser jätte fin ut!Måste komma å kolla senare!
    Vilken glad storebror (&lillebror) ni har nu i huset kan jag tänka mig, som de har väntat! Och lite bensin vadå?! Bara man får se ungarnas leände är väl bensin inget öh?!
    Å du en egen tid som surfing kommer ju på köpet!!!
    NEJ NEJ NEJ, jag vill inte att din rygg krachsar!!!!!! Hoppas he släpper fort!!!!!

    SvaraRadera