måndag, april 30, 2012

Glada Vappen!

Hoppas jag att ni alla har eller haft om ni hunnit gå o sova!

Dagens stora händelse hos oss var att lillebror nu fick sin efter längtade jopo cykel!
Det var en mycket lycklig kille som åkte på övernattning till en kompis med sin nya jopo. Dom finns i flera olika färger och jag gillade den turkos blåa, men lillebror var mycket bestämd med att han skulle ha en röd.
Detta är stort! Det är nämligen lillebrors första sprittans nya cykel, inte en begagnad eller ärvd!

Och det var precis en sådan som min fysioterapeut rekommendera åt mej ifjol, att den skulle vara bra åt min rygg. Så gissa vem som tar den om lillebror ångrar sitt köp?!

Detta var bara en liten hälsning från oss eftersom det varit dåligt med uppdateringar här på sistone.
Men nu ska torparmaja ta natt för imorgon behöver jag inte väcka och få ut kidsen till skolbussen så då kan jag gå ut och jobba tidigare istället.

4 kommentarer:

  1. Snygg cykel och en snygg kille.
    Ha en bra första maj dag./ Eva

    SvaraRadera
  2. Eva Hoppas ni också har en fin första maj dag!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har en bra dag!Själv undrar jag vad jag gjort för ont när allt drabbar mej/oss!?Nåja,tänk positivt bara../Anette

    SvaraRadera