lördag, april 21, 2012

Tillbringade fredagskväll på...

shopping i storstan med storebror och syster Yster och hennes lille kille!
Hon behövde kläder tills lillen ska i dagis och storebror behövde uppdatera sin garderob efter att han kommit hem flera dagar i följd med hål på byxknäna!
Det är rätt enkelt att köpa vardagskläder med/till storebror, man går till hans favorit sport affär och där köper han byxor och tröjor. Puma är favorit.
Att hitta fest kläder till honom är däremot skit jobbigt! Han gillar INTE att gå i klädaffärer.

Dock skulle inte jag handla kläder till mej själv, men när jag kom in i ena klädaffären fanns där så otroligt tjusiga kläder helt i min smak och mina färger! Och prickigt och rutigt! Owao!
Dessutom hittade storebror 2 t-shirtar där som jag också gillade.

Idag var det för ovanlighetens skull storebror som fick ärva en väska med kläder, flera oanvända plagg dessutom. Det Tackar vi verkligen inte nej till! Dom var lite stora men blir riktigt bra bara han växt till sej lite. Vilket går alltför fort enligt mej!
Jag är längre än honom ännu men när jag hittade ett foto bland dotterns bilder fick jag en chock, det skiljer inte så mycket som JAG skulle tro mellan mej och storebror.
Därmed har jag bjudit på den första bilden av mej själv här på bloggen.

Ha en riktigt skön lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Fina kläder du kom hem med från shoppingen /mor

    SvaraRadera