fredag, januari 21, 2011

Fredag igen...













och alla 3 barnen såg riktigt trötta ut då dom gick till skolbussen idag.
Ja, hela familjen är rätt trött idag.
Så ikväll blir det bara mys i soffan!

Av väninnan fick jag riktigt fina fat från Ikea då jag varit "barnvakt". Själv såg jag det inte riktigt så, utan mer som ett tillfälle att få umgås med dom tjusiga tvillingarna.
Men jag gillade verkligen faten och tycker att dom har ett passande namn då dom heter arv bröllop. Dom har riktig fin blom bård längs kanten men det syns inte med min kamera.


Ikväll skall barnen skrota pepparkakshuset och smällkaramellerna och sen börjar julen vara ett minne blott. (Fast ute granen lyser ännu, jag ska njuta av den ännu denna helg)

En riktigt trevlig helg önskar jag alla som kikar in!

5 kommentarer:

  1. oj vilket jätte fint fat...fater heter det väl. Ja vårt pepparkakshus är redan lååångt före tillåtet datum uppätet!!!Suck godisråttan kom å tog det från oss!
    En riktigt trevlig helg till hela familjen!

    SvaraRadera
  2. ett fat, flera fat Anki ;D Däremot tror ja att man kan säi ätt fat, fläir fater ..? Haha.

    SvaraRadera
  3. Vackra fat; helt klart :) Trevlig helg till Er med!

    SvaraRadera
  4. Den anonyma ovan det är jag// mor
    Det slank bara iväg...

    SvaraRadera
  5. Bra att du gilla presenten!//Anette

    SvaraRadera