tisdag, januari 11, 2011

Grattis på 1 månaders dagen!


Jag brukar inte sätta upp foton av människor, men jag har fått tillstånd att sätta in bilden på lille bror och så naturligtvis lille prinsen som jag är moster åt.
Han blir redan 1 månad idag!
Lillebror tycker det är så roligt att få pyssla med lillen. Ja dom större barnen också, men det är inte ovanligt. Det som är ovanligt är att minstingen min pysslar med bebisen.

Jullovet kom och gick och i måndags återgick barnen till skolan. Utom storebror som ligger hemma i feber. Maken var till sjukhuset med honom idag och det visade sej att han har streptokocker i halsen. Så nu är det medicin och vila som gäller och det är inga problem för han bara sover!
Nu hoppas jag att vi inte smittat någon annan!

Ha en trevlig vecka alla!

Och ja, veckans projekt blir väl att städa ut julen för vi närmar oss tjugondagknut!

3 kommentarer:

  1. Bilden blev så fin av dem!
    hoppas ni andra inte blir sjuka och en extra krya på dig kram åt storebror från mocke!!! ♥

    SvaraRadera
  2. Åh,vilka fina killar!Hoppas E blir frisk snart!///Anette

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig bild :)
    Krya på Er!

    SvaraRadera