onsdag, november 24, 2010

Tänd några ljus och njut....













av vintermörkret!

Förra veckan var det sovrummet som skulle städas och på måndagen plockade jag bort alla saker som inte hörde hemma i sovrummet!
Då äntligen kom S:t Petersburg lyktan upp på sin rätta plats (enligt mej). Jag köpte den för snart 1 år sedan men den har hängt i rullgardinen i sovrummet i väntan på att hamna rätt.
Eller jag visste precis var jag ville ha den, men maken hade ett stort älghorn på väggen där. Och han tyckte det satt bra där!

Nu hänger lyktan i alla fall där och jag är nöjd!
Riktigt mysigt att tända ljus och bara njuta av dem. Varför irritera sej på höstmörkret? Bättre att försöka njuta, det blir snart ljusare tider igen.

2 kommentarer:

  1. Din lyckta är så fin! Det är nog mysigt nu att bara få tända ljus och njuta!

    SvaraRadera