söndag, november 07, 2010

Ocensurerade bilder...













från vår källare!
Detta rum är det som vi kommer ner i då vi går ner till källaren.
Högen med bråte fanns under vår trappa. För inte så länge sen tog vi ut det gamla golvet och detta är alltså ny gjutet och har golvvärme. Sen förvandlades det plötsligt till skrotrum!!
Innan vi hann renovera klart där!

Oftast känner jag att jag inte har tid eller hinner med. Men varför ens tillåta sådana här skrot högar? Dom tar så länge att städa upp.

Nu har jag hittat en blogg som har städscheman vecka för vecka. Tanken är att om man städar 5-15 minuter extra varje dag så behöver man inte ägna flera dagar åt att tex. julstäda eller vårstäda. Sen måste man ju diska och ta hand om tvätt och allt det vanliga som hör vardagen till.
Kika gärna in på hennes blogg Min lilla blogg . Och ta del av hennes tips! Det skall jag göra! Och Tack till henne som delar med sej av städschema!

Och rummet på bilden är äntligen uppstädat!
Lite var dag och slutligen hittade jag golvet ;)

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar