söndag, november 21, 2010

Ja må han leva....

























ja må han leva uti hundrade år!

Stort Grattis till våran solstråle och minsting som fyller 9 år imorgon!
(Eller idag enligt datum, eftersom klockan passerat midnatt.)

Ikväll har vi haft kalas och spindel mannen tårtan är upp äten. Minstingen var nöjd med tårtan trots att jag gett upp hoppet! Han hjälpte till och med gemensamma krafter blev den såhär. Han var också väldigt glad och Tacksam över alla presenter!

Vår lilla solstråles favorit ämne i skolan är träslöjd, han har gjort en fågel som man skall sätta ut mat i. En fågelholk och nu senast ett grytunderlägg. Jätte fina!

Men nu skall jag gå och sova så jag orkar upp och sjunga imorgon bitti! Det sista han sa då jag var och pussade honom God Natt var: - Mamma tror du ni hinner upp imorgon och sjunga för mej??
Han är så morgon pigg så det är han som nästan vaknar först hos oss, så ibland har vi verkligen svårt att hinna upp och sjunga före han vaknat.

Trevlig söndag önskar jag alla dem som kikar in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar