torsdag, november 04, 2010

Glitter och glamour....

























vem har något emot det?

Jag är varken glittrig eller glamourös, men jag älskar spets i alla former!
Denna tunika/klänning hittade jag på min senaste shoppingtur till storstan. Jag kunde verkligen inte motstå den!
Tror bestämt att jag skall ta den på mej imorgonkväll då jag skall ut med tjejerna...
Dottern utbrast då jag kom hem med den:
-Yes mamma, äntligen har du fattat att uppdatera dej lite. Och DU har köpt ett smycke otroligt, det kommer jag säkert att låna!

Trevligt med ombytta roller! Det brukar vara jag som får låna av henne eftersom jag nästan aldrig är ut på något...

Men nu skall jag ta natt, jag har haft en intensiv dag men mycket, mycket trevlig och intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar