måndag, november 01, 2010

Mamma, jag vill baka!













sa dottern över helgen!
Och bakade gjorde hon, jätte goda muffins.
Det kändes riktigt fantastiskt att bli bjuden på kaffe och muffins mitt i all skåprensning.

Leilas böcker är favoriter. Själv tycker jag dom har så härliga bilder att jag kan sitta och bara beundra bilderna också. Jag blev i alla fall jätte lycklig då jag fick den andra boken i födelsedagspresent av väninnan!
Jag satt ikväll och försökte hitta inspiration till vad jag skall ta med på fredagkväll. Då skall jag ut på knytkalas! En kväll bara med tjejer!

Annars så går tiden lika fort som vanligt hos oss! Idag har vi redan 1 november.
Uppdateringar har det varit glest med, men jag skall försöka skärpa mej.

Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Åh vad det ser gott ut :) Hon är duktig att baka din dotter! En pärla :)

    SvaraRadera