tisdag, oktober 27, 2009

59 dagar till jul...

























enligt mätaren nere på min sida!
Allers julmagasin är inhandlad.
Blossa glöggen har anlänt från Sverige tack vare makens kusin!
Julklapps säckarna är avdammade, så nu är det bara att vänta på julen ;)

Dom underbara julklapps säckarna har min mamma gjort någon gång då vi (jag och mina syskon) var små. Uti tomtemössorna är det bjällror så man hör då tomten kommer!
Hon var rätt pysslig av sej vår mamma då jag tänker bakåt.

Men nu har jag inte tid att tänka bakåt, jobbet kallar!

Ha en bra dag alla! Och var nu riktigt snälla, för nu har tomtenissarna börjat smyga omkring...

3 kommentarer:

  1. Ja det närmar sig med stormsteg! Kul att du fått tag i blossa glöggen!Min är på bänken och väntar....
    Ja domdär säckarna är bara för myssiga!!!!
    Hur går det med vårt avtal?
    3ggr/veck?

    SvaraRadera
  2. He, he....tomtenissarna smyger omkring ;)Här var det verkligen jul för hela slanten....Hoppas jag får smaka pikkulite av den glöggen, det sku va gott....*tigger*.
    Har själv alltid gillat säckarna, det är bara en sak jag hela tiden hakat upp mig på och det är ögonen....de borde bytas ut till nå vackrare, den gången tog jag bara vad jag hade och när man gör så så vill det lämna fast vad man tänker att man ska ha ut det bytt....//mor

    SvaraRadera
  3. Ånej har tomtenissarna redan börjat smyga...*L*.....:)

    SvaraRadera