fredag, augusti 21, 2009

Trots att man inte vill bli äldre...

























så känns det riktigt roligt att fylla år!
Jag tänkte ha kaffe bjudning över helgen men alla överraskade med att komma på MIN dag igårkväll.
Jag hade ingen tårta att bjuda på men dottern fixade egen bakelse till mej.
Jag fick härliga blomster och en underbar ängel av vänninan A. Den fick följa med ut medan jag fotograferade den, för det är bättre kvalitet på foton som är tagna utomhus.
Sen skall den flytta in med mej i vårt ny renoverade sovrum. Jag kan inte låta bli att le för jag tror att både väninnan A och försäljaren visste att jag skulle uppskatta denna ängel.

Sen fick jag nu mina första ljusblå Iitala Verna glas för det har jag önskat. Eftersom det snart är jul vill jag upplysa om att jag önskar 12 glas och har 2 stycken ;)

Jag fick också pengar och har nu på klart vad jag skall använda dem till men det avslöjar jag senare, då jag inhandlat och är klar med det.

Killarna var lite bekymrade igårkväll över att dom inte gett nån present. Vi brukar sjunga och ge presenter på morgonen, men eftersom båda killarna hade lång skoldag igår frågade jag om dom inte ville sjunga för mamma först på lördag för då skall mamma ha sovmorgon.

Sovrums golvet blev klart igår och pappa och maken har gjort ett fantastiskt jobb. Jag har fotat mitt nya golv men de bilderna får ni se en ny dag.

För nu skall jag bege mej ut på äventyr, en tripp norrut!

Förresten insåg just att detta är mitt 100 inlägg... owao!

2 kommentarer:

  1. Man skulle behöva fylla år ofta!inte för pressenterna eller tårtan,utan för att man känner sig ompysslad!Ängeln var jätte fin!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Grattis! Grattis!

    Ängeln var jättefin och kommer säkert att påminna dig om den här dagen i augusti, när du fick den på din födelsedag.

    Så mysigt under den kalla vintern, att tänkta tillbaka på denna mysiga dag. Som du inte planerade i förväg. Det blir bäst så.
    Kram Barbro.

    SvaraRadera