torsdag, augusti 27, 2009

Skördetider..

























på alla sätt och vis!
Vi var senaste helg på sommartorpet och jag plockade röda vinbär.
Äpplen börjar också falla av trädet. På första bilden står jag under äppelträdet och försöker få med äpplena på fotot, men med min enkla kamera funkar det inte så.
Hundarna följer så klart med då vi åker dit. Tibbe stack på rymmen då jag satt och plocka bären så han hamnade bakom galler medan jag plockade klart.
Han var egentligen inte så uttråkad som han ser ut på bild, han var mera nyfiken på kameran.

Annars njuter jag av denna ljuvliga höst, visst har den varit härlig?
Bortsett från igårkväll då lillebror hade hemma match i fotboll och fick spela i regn.
Det sägs att det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder, men en fotbolls match spelar man inte i regnrock och gummistövlar.
Annat var det med mamma hon hade det bra under paraplyet med en varm kopp kaffe i handen.

1 kommentar:

  1. Stackars Tibbe, som hamnat bakom lås o bom ;) //mor

    SvaraRadera