torsdag, augusti 06, 2009

Ett litet smakprov på tapeterna...





































i mitt kommande sovrum!
Då vi satte upp dom beige tapeterna blev jag nästan besviken, dom kändes mycket mörkare på väggen än då jag haft hem prov av dem.
Men då vi satte upp fondtapeten blev jag helt överlycklig, jag måste få erkänna att jag älskar den tapeten.
Och vi har vit säng så det kommer att bli ljusare då alla möbler kommer in.
Dessutom är det bara fondväggen som är "hel" vägg. Det finns fönster på 2 av väggarna och den sista väggen har 3 vita dörrar.
Men ännu har vi lite tapetserings arbete kvar och sen får vi börja lägga in laminat golvet.
Tusen tack snälla pappa för all hjälp!

Sen har vi väldigt delade åsikter i vårt hus för tillfället!
Mellan Tibbe och mej, eftersom den lilla rackarn får gå löst på vår gård (skönt att bo avsides) så envisas han med att parfymera sej i något illa luktande "gegga".
Lika lycklig varje dag då han kommer och visar sej för matte, som absolut inte uppskattar det. Sen blir det att bada lite och alla som har hund vet hur dom skakar av sej vatten och springer så mattorna yr efter dom blivit tvättade.
Imorgon får jag gå på spionjobb och kolla vad han rullar sej i.

Ha det gott alla!

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!Så töt Tibbe är då han badat!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja syrran jag kan tänka mej att du satt med ett leende då du skrev det!

    SvaraRadera
  3. Vackert, vackert blir ert nya sovrum - beige är en underbar färg :)
    Men de vackraste bilderna du satt in är nog av Tibbe ;) Han e ju så söt :) //mor

    SvaraRadera
  4. Från öra till öra=O)

    SvaraRadera