onsdag, augusti 12, 2009

Så känner man sej...













lite husmoderlig igen!
Även om kvällen inte blev riktigt vad jag tänkt mej.
Jag skulle göra gurksallad men plötsligt hade jag 2 killar med mej i köket som ville baka. Så det blev chokladmuffins och myslisemlor.
Gurksallad får det bli imorgon (hoppas jag).

Skolan har börjat idag och nu blir det att tvingas tillbaka till vardagens rutiner.
Det känns som om vi har ett kämpigt år framför oss.
Dottern får kämpa på, hon är på 9:an och pluggar inför avgångsbetyget!
Men hon har haft lätt att lära så det borde gå bra.
Sen tycker jag att steget mellan 2:an och 3:an känns stort.
Så storebror får ett tufft år framför sej!
Och han har absolut inget intresse av nå läxor, suck!
Sen har vi lillebror på 2:an, och han bad fröken om att få mera läxor ifjol.
Blir intressant att se om det håller i sej.

Nej dags att göra som barnen, söka upp sängen och gå och sova!

2 kommentarer:

  1. oj vad gott det ser ut!jag önskar att jag kom i nå rutiner oxå!!!

    SvaraRadera
  2. Syster, du får provsmaka på lördag. Dom bakade hälften till dej. //torparmaja

    SvaraRadera