söndag, augusti 02, 2009

Hej!













Jag finns ännu till!
Imorgon börjar barnens sista sommarlovs vecka. Då är det höst tycker jag.
Många år brukar jag tycka att det är rätt skönt att åter få lite mer normala rutiner i vardagen. Men i år tycker jag bara att det gått allt för fort, jag hade gärna haft hem barnen nån vecka ännu.

I fredags var vi på Kokkola Rockfestival och lyssna på Storm und Drang med killarna. Storebror i huset skall bli trummis (säger han) men eftersom han inte ens äger ett trumset så gjorde han ett eget. Tibbe inspekterar det.

Igårkväll var jag på klassträff. Det var roligt att träffa alla! Mindre roligt att inse att det är hela 20 år sen man gick ut högstadiet.

Ikväll skall vi på 6 års kalas! Tänk att den lilla lady redan blivit stora damen och skall börja förskolan nu i höst.

Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Oj vad jag väntat på att du skulle blogga!
    ja jisses börjas skolan nu redan!!!!
    ja lady väx ifrån...// syrran

    SvaraRadera