onsdag, juni 25, 2008

Inatt kommer Sverige gäster


i granngården. Och bor man som oss en bra bit ifrån alla grannar, så känns det riktigt trevligt då vi får lite mera folk här på vår backe. Då känns det att sommaren kommit!
Det är makens släktingar som kommer och hälsar på.
Annars blev inte min dag som jag hade planerat den, men det blir den sällan. Men jag är mycket nöjd! Vi fick gräsmattan klar ikväll, stora stenar bortkörda, jord fylld och gräset sådd. Maken och dottern var lika duktiga att jobba som jag ;)
Kortlekarna och väckarklockan på bilden köpte dottern på sin Norge/Sverige resa, och jag tyckte att dom var så festliga! Hos oss är det ingen som tackar nej till att spela en omgång med kort, och även minstingarna behärskar de flesta spel riktigt bra.

1 kommentar:

  1. korten var jätte häftiga!
    det är skönt när man får undan sånt som ligger i ens undermedvetna och trycker...jobb å jobb....

    SvaraRadera