torsdag, juni 12, 2008

Torsdag...


Nu borde dottern vara framme i Norge, där hon och de övriga i skolmusikkåren skall övernatta på en skola. Idag har dom tillbringat dagen i buss då dom åkt genom Sverige. Hoppas hon tar många foton av vyerna under resans gång. Morgondagen skall dom shoppa och på sightseeing i Oslo. Sen har dom 2 konserter, tösen min är drillflicka.
Det blev två Vasa resor före innan allt var inhandlat som skulle med på resan, men även jag hittade ett och annat att köpa i Vasa. Tex. kronan som jag har runt ljuset och den hjärt formade ljusstaken som jag bara inte kunde motstå. Dom var helt ljuvliga!
Förresten, det är först då diskmaskinen gått sönder som man inser hur mycket disk man egentligen har. Nu just e det handdisk som gäller här!
Alla er andra önskar jag en skön sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar