söndag, april 25, 2021

Vilken rolig dag...

 vi fick igår...
När jag hörde att ett escape room skall öppnas i Korsnäs
vid den gamla gruvan var jag så taggad att testa detta!
Sen visade det sej att det fanns en ledig tid på 
min lediga helg att komma som test grupp.
Och det här var riktigt, riktigt roligt!
(Bilderna är stulna från deras hemsida eftersom 
man inte fick ha telefonen med sej)
Jag vill testa något mer sånt här 😂

Maken skjutsade jag ner till villa Sjöstrand och 
när vi kom dit kunde jag bara säga ett ord:
KARMA
(jag brukar skoja och säga var försiktig med dina tankar
för du får vad du önskar)
Ifjol satt jag på terrassen och sa flera gånger...
Otroligt vad träden växt upp och börjat skymma solen,
vi måste gallra...
O varje storm som dragit över i vinter har gallrat,
vi har snart inga träd kvar.....
Sett ur ett positivt synsätt kommer vi att ha mycket sol 😂
Och vi installerade ju solpaneler på taket ifjol höstas.

Idag blåser det ännu hårt och kommer snöblandat regn...
Som min väninna sa i fredas då jag klagade på vädret,
det är riktigt fint väder för dej att vila på 😂

Ha det gött alla!

3 kommentarer:

  1. Tycker ändå att det är KARMA ����
    Oj dessa eviga stormar som de ställer till det��
    Och gud så kul igår!! Vi måste prova ett nytt. Frågan är på 60min?!?!

    SvaraRadera
  2. Razor Wallet Titanium - The Silicon Art Group
    Razor Wallet Titanium galaxy watch 3 titanium is a durable solid-steel edge titanium frame made from titanium oxide. Its sole purpose titanium athletics is to be titanium bars lightweight and provides titanium keychain comfort and stability to shave.

    SvaraRadera