fredag, april 02, 2021

Så kom dagen jag....

 väntat på av egoistiska skäl 😔
1 år sedan pappa gick bort 😔
Det sägs att det första året är svårast, 
att uppleva första påsken, midsommaren, farsdag, julen, hans födelsedag utan att han finns med oss 😔
Vi har överlevt det ❤️
Är det nu det blir lättare? Jag hoppas verkligen det! 
Det är så mycket jag inte minns från året som gått, jag har levt men inte alltid så närvarande. Men mest chockerade jag mej själv! Jag trodde jag kunde hantera sorgen.... 
lättare.... 
Jag kommer alltid att sakna honom men den svarta sorgen övergår mer o mer i att se de fina minnena och känna tacksamhet över att ha fått samla de minnen under åren han var med oss ❤️
Påskharen har systers killar satt på moffas grav, det är väl klart att moffa äter choklad ägg där uppe bland molnen 💛
Vi andra ska avnjuta pascha imorgon 💛
Och har man ingen pascha form går det lika bra med ett durkslag ☺️
Glad Påsk alla 💛

1 kommentar:

  1. Du har så rätt❣️
    Nu hoppas vi att det börjar gå lättare ��
    Tusen tack för igår. Så lycklig över påskbrasan❣️
    Och pachan��

    SvaraRadera