måndag, januari 11, 2021

Äntligen vinter...

 

minus grader och snör, alldeles perfekt vinter väder 💖
I övrigt är det lugnt och rofyllt just nu....
sådär lagom tempo då det är vinter....
Maken håller till i skogen.
Det fanns inte riktigt tid till det då vi höll på i växthuset
så nu är det tydligen en del som behöver gallras.
Helgen kom och gick....
Hade det varit normala omständigheter hade vi antagligen 
besökt lillebror i millin (Ifjol fick vi besöka storebror första helgen han var där).
 Men nu är inget normalt...
Igår kväll då jag var på jobb såg jag att han ringt så jag skickade
att jag är på jobb och undrade om det var något speciellt...
De hade fått ledig tid att ringa hem till sina anhöriga 
men varken jag eller maken hade svarat 🙈
Så han konstaterade att han hade inga anhöriga som 
saknade honom 😆 Han grät dock inte över saken 😊
Maken och jag har i övrigt haft en lugn helg med ett 
glas vin och Netflix 😍
Men nu kommer solen upp så kanske jag hinner ta en promenad
innan jobbet.

Ha det gött alla!

1 kommentar:

  1. Nä just nu är inget normalt.
    Va mysigt du och maken haft i helgen.
    Jo nu är det riktigt härligt vinterväder hoppas det lämnar såhär nu ��
    Ha en fin jobb dag!

    SvaraRadera