torsdag, januari 03, 2019

Bilden är från igår då vi var ner till villa Sjöstrand
och dottern och jag var ut på promenad med hundarna.
Stormen hade dragit över och här och där låg träd och
elledningen över vägen.
Men solen sken och det var en fantastisk skön promenad.
Igår kväll firade vi våran 17-åring eftersom vi inte hann det
då han var hem över självständighetsdagen.
Släkten hade redan uppvaktat och nu bjöd han på kaffe 😍
Idag vaknade jag upp till en fantastiskt fin soluppgång 😍
Fast bilderna visar aldrig den verkliga förtjusande verkligheten!
Själv älskar jag soluppgången lika mycket som en vacker
solnedgång, eller kanske ännu mer....
För när man står i soluppgången är dagen ännu som ett
oskrivet blad, bara att börja på manuset.
 
Idag har jag haft en mycket annorlunda dag...
och det sprider ett lugn i hela kroppen 💖
Och om slutet på fjolåret var segt, mycket segare än 
vad jag är van med, så känner jag mej förhoppningsfull
inför detta nya år!

Önskar er alla ett lyckosamt Gott Nytt År 2019
och var rädda om varandra 💖

1 kommentar:

  1. Tårtan var så goood :) God fortsättning på nya året till Er alla!

    SvaraRadera