söndag, oktober 16, 2016

Söndag morgon....

ledig helg...
sitter och avnjuter dagens första kaffekopp...
Har sovit riktigt gott i våra nya mumin lakan =)
 Min mamma förstod vinken tidigare då jag hade 
en lång lista med mumin saker jag önskade =)
Naturligtvis med turkos blå baksida,
de fanns rosa och grå också.
Säkert håller de länge också eftersom det är Finlayson!
Och så...

var torparMaja och maken på fest igårkväll!
Och firade näringens 100-års jubileum.
Det var en riktigt fin fest och både kockar och 
arrangörerna hade lyckats till 110 %. 
Det värmde också mitt hjärta att dottern kom hem 
och fixade mitt hår och skjutsade oss till festen.
 
Jag skojade också med storebror och sa att han skulle
hämta oss och köra oss hem.
Han tog det på största allvar och skickade och frågade 
om han skulle komma och hämta oss på utsatt tid.
Han kör nämligen...
moppebil nu.

Hur som helst tog vi ändå taxi hem igårkväll =)
 
Ha en fin vecka ni som kikar in!

3 kommentarer:

  1. Åh,va stiliga ni va!O fin moppebil oxå!��/Anette

    SvaraRadera
  2. Vilket stiligt Par! Tänk vad åren går, tänk att er kille redan får köra moped bil. Å den var riktigt Snygg! Mumin påslakanet var oxå fina och de är säkert hållbara när det är Finlayson. Tål många Tvättar! Allt gott till Er!

    SvaraRadera
  3. Muminlakanen är riktogt fina och dessutom turkos.2 flugor i en smäl ��
    Mopebilen var verkligen jätte fin och bekväm ��
    Men oj vad stiligt par alltså vauv och hoppas ni hade en bra kväll!!!

    SvaraRadera