söndag, januari 24, 2016

Njutit av....

ännu en ledig helg!
Och det är otroligt ovanligt!
Jag har var tredje helg ledig normalt
så att ha två lediga helger på en arbetslista är både 
ovanligt och lyxigt!
Igårkväll hade vi gäster,
vilket också hör till ovanligheterna numera!
(Jag har blivit så lat med att bjuda nån)
Det var dock riktigt roligt och 
de vackra vita tulpanerna fick jag av dem.
Idag har jag varit på babyshower =)
Helgen gick fort men så är det då 
det bara är roliga saker på agendan =D
Fast bakningen....
Den går ju aldrig som på bild eller på Tv.
Nä, i verkligheten sjunker det ihop som en pannkaka....
Fast det är ju små i landsproblem =)
 
Ha en fin vecka ni som kikar in! 

 

3 kommentarer:

  1. Så vackert med vita tulpaner och bakverket ser gott ut.
    Babyshower hör till nyheterna, fanns inte på kartan ens förr i tiden, precis som halloween, inget för gamlingar, ha, ha....
    D om D!
    Härligt med ledigt ;) Sagt av en 7-sovare! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för baby showern!värmde ett trött hjärta!!!vilka fina tulpaner alltså!!
    Men jag har fått rosa rosor som pryder min känk!! <3

    SvaraRadera
  3. Baby shower är sånt som kommit nytt och som jag bara sett på TV med Hollyvood fruarna,-)) Allt hittar man på! Säkert härligt med två lediga helger i rad och gäster piggar alltid upp. Med bakning är det inte alltid lätt. Ibland lyckas man bättre, ibland sämre, men dina kakor ser ju goda ut och det är ju det som räknas. Vita tulpaner I like it! Har ju fattat tycke för vita blommor nu. Allt gott till er! Å GRATTIS! Du har ju blivit moster för tredje gången nu.

    SvaraRadera