tisdag, september 15, 2015

Åh, jag älskar överraskningar!

Och jag har fått ett paket på posten!
Med världens läckraste sockor =)
Jag är så jätte nöjd och GLAD och tacksam!
Jag älskar dem!
 Med ugglor på och ingen kan ju missa att det är
mina favorit färger heller =)
Tusen, tusen Tack snälla du för att du 
förgyllde min dag med dessa 
ljuvliga sockor!
Nu ser jag fram emot hösten och vintern :)

(Och ifall någon undrar varför jag sitter på golvet
kan jag ju berätta en hemlighet...
Den mattan är tjock och mjuk och när jag kommer
hem från jobbet tar jag ofta en power-nap på...
GOLVET med Tibbe bredvid.
Tanken då jag satt där och fota och beundrade 
sockorna var ju inte att just den bilden skulle
hamna på bloggen, det bara blev så.....)

2 kommentarer:

  1. Glad att kunna glädja:-) Har länge tänkt att du skulle få dom här sockorna, men jag har aldrig kommit så långt att jag fått iväg dom. Nu när jag förra veckan kollade upp
    mitt sock lager, föll blicken på dem och då tänkte jag att nu bara måste jag få iväg dem. Har så många sockor i lager, så nu blev tid att rensa och ge bort en del. Glad att du tyckte om dem!
    Ha det gott! kram

    SvaraRadera
  2. Gillar också färgerna, modellen och allt; lyckans ost :)
    Vad är bättre än Tibbegoos, så mjuk, snäll och gó som han är, jag skulle "nästan" vilja ha en Tibbe-goding jag med, men kanske inte riktigt än, har ju två kisselittar så....och den äldsta 18 år, hon om någon behöver få ha åldersro....Men vem vet, kanske sen bara gubben sätter tummen upp, hi, hi....

    SvaraRadera