fredag, december 05, 2014

En ledig dag....

full av planer och inget blev som planerat!
Fast det är väl tjusningen med det hela :)
Först kom brorsan över på en kaffe,
sen hämtade jag killarna som båda
hade håltimme sista timmen.
Och så for vi iväg till villan och grilla korv
och drack kaffe, maken var redan där
han skulle kapa ved.
När vi kom hem var det mörkt och vi
tände stjärnan på terassen
som lillebror gjorde ifjol...
och så bakade vi julstjärnor
och blev jätte glad då dottern kom hem en sväng
på en kaffe efter jobbet.
 
Tiden går fort då man har roligt!
Hoppas ni också haft en rolig dag!

4 kommentarer:

  1. Gillar stjärnan på väggen jättemycket, den passar så bra där :)
    Jag har ju en miniatyr i jämförelse, men jag har kvar den, hänger i förrådet, kanske att jag tar in den sen när lilla granen åker ut, fast du vet ju, min har ingen belysning, men gillar den ändå ;)
    Tror jag har kvar den andra krumeluren också, gjorde två varianter av pinnar ifjol.
    Så goda julstjärnorna ser ut :D
    Och alla dagar blir inte som man tänkt, men det gör inget...Livet är här och nu och du verkar haft kvalitetstid på skären...Batteriladdning :D
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt bra dag!!(jo,nu ha jag vakna ti liv åp nytt..)Ha in rekti bra dag!/Anette

    SvaraRadera
  3. Stjärnan är jätte fin,och julstjärnorna ser goda ut! Ibland blir de oplanerade dagarna de bästa!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig ledig dag du fick! De oplanerade dagarna kan bli de bästa.
    Ibland är det ju skönt att bara få vara.
    Ha det gott!

    SvaraRadera