söndag, oktober 05, 2014

Veckan blev som en berg och dalbana.....

I början på veckan var jag rätt uppgiven och min studiekamrat
 fick höra på min klagan hela vägen hem från skolan.
Jag riktigt ältade mej i självömkan över
att jag inte kommer att hinna hålla tidtabellen till examen....
Tack och lov finns det både bra och dåliga dagar!
Så slutet av veckan blev riktigt bra :)
På fredagskväll for vi och hälsade på syster yster
med familj,
och fick träffa lillen :)
Och han var så liten och go´
och luktade å bebis :)

Ikväll kom dottern och pojkvännen hit och
vi kokade 3 rätters middag tillsammans.
Jag gick hela dagen på jobbet och såg fram emot kvällen.
Trots att jag antagligen träffar henne varje vecka
så känns det mer avlägset än ifjol då hon kom hem varje helg.

Ha en trevlig arbetsvecka/skolvecka ni som kikar in!

3 kommentarer:

  1. Va roligt att slutet på veckan blev bra i allafall!
    Ja du kom och luktade på bebis lukt du och bebis och jag luktade på moss lukt hela natten och kvällen efter.
    Nu är moss lukten borta och vi vill gärna att du kommer igen.och glöm inte lukten den luktade så underbar god,jag var helt säker på att det var parfym!
    Ha en fin vecka nu!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att veckan blev bättre i alla fall. Men livet går nog som en berg och dalbana. Ibland känns allt jobbigt och omöjligt. Sen har vi dessa små ljusglimtar, som den att dottern kom hem och ni gjorde tre rätters tillsammans. Sånt är härligt! Låter ljuvligt med baby doft! Kanske hinner man dit sen och hälsa på då vi får gäster från södern.

    Ha en bra vecka! kram

    SvaraRadera
  3. Så god mat ni hade, jag har ju smakat ;)
    Bebislukt-så ljuvlig!
    Upp o ner är livets gång, tur att det kommer bättre stunder emellan, annars skulle man inte orka....
    Du får nog krukfodralet om du vill, tror inte att det gör något fast det är litet större än de du har....

    SvaraRadera