måndag, september 22, 2014

Medan sönerna avnjuter olika kaffesorter.....

skall jag pröva på ett flytande kosttillskott med 
vitaminer, järn och selen.
Det skall vara bra vid stress :)
Jag tror den kan vara bra att pröva på som kur
under en tid då det är aningen små stressigt 
och lite kaos.
Annars skulle jag rekommendera en 
balanserad kost och motion
och en tankeställare på vad som förorsakar stressen
just nu. :)
Bortsett från att jag druckit Aloe Vera i flera år
är jag rätt obekant med de olika hälsokost tillskotten som finns.
 
Ha det gott ni som kikar in!

3 kommentarer:

  1. Vilka läckra flaskor i färg och utseende :D
    Värt att pröva i stressperioden du har nu...sluttampen på studierna!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att de hjälper/fungerar så att du får lite extra vitaminer och energi?! nu då du behöver det som mest!
    Kramin!

    SvaraRadera
  3. Härlig färg på flaskorna, skulle min son ha sagt, som gillar lila.
    Alltid värt ett försök med kost tillskott. Jag hoppas det ger dej ork och energi nu på slutspurten.

    Styrke kramar!

    SvaraRadera