onsdag, februari 19, 2014

Onsdag....

och jag är ledig.
Jag har vakat 2 nätter nu före och det gick riktigt bra,
tyckte jag, men inte min familj!
Familjen var ju väl insatta i att jag har 3-skifts jobb nu,
ja alla utom Tibbe då!
Han skällde och ylande den första natten
ända till kl 4.
Sönerna hade dock sovit gott,
men maken och dottern såg trötta ut (och var lite griniga också).
Ja och Tibbe och jag var ju trötta efter natten
så vi gick o sov. :) 
Följande natt hade gått lite bättre.

Denna vecka har södra Finland och Åland sportlov,
så vi ser fram emot att få Ålandsgäster ikväll.
Kylskåpet är lite tomt så kanske bäst jag börjar
aktivera mej lite och åka och handla och 
fixa maten.
Undras vem min sista minuten son ärvt sin egenskap av? ;)

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det trevligt med era Ålandsgäster. Våra gäster åkte hem idag.

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla Tibbe, han har det inte lätt ;)

    SvaraRadera
  3. stackars mosses vän.ha så kul med gästerna.ha det bra kram Syster.

    SvaraRadera