torsdag, augusti 29, 2013

Ibland hoppar man jämfota av glädje....

och hela ens inre dansar!
Vi har diskuterat mumin muggarna på jobbet
och jag fick byta mej till 2 som jag inte har och 
som heller inte finns att köpa längre.
Alla samlar tydligen inte på mumin muggarna :)
Jag är så otroligt glad och tacksam att jag fått lära känna
alla dessa härliga människor som jag jobbat med de sista månaderna.
Och jag kommer verkligen att sakna dem alla
både "tantor" och barn när jag åker iväg på nästa äventyr
nästa vecka...
 Och inte nog med det,
då jag kom hem igårkväll fick jag besök av 
syster och lille O,
och han hade köpt en mumin mugg till moster,
en som jag heller inte har :)
Och när jag ändå är på gång kan jag ju visa mitt fynd 
från årets Juthbackamarknad.
2009 års vintermugg :)
 
Jag vet att familjen och de närmsta vännerna önskat
att jag ska sätta upp mina muggar här så de vet vilka jag har
och jag skall göra det.
Fast just nu är det dags att åka på jobb
så det får bli en ny gång.
 Ha en härlig torsdag!

3 kommentarer:

  1. Å,så fina dom är!//Anette

    SvaraRadera
  2. Egentligen borde man ha dem fotade i den egna telefonen, fast man ser dem här så minns man ju ändå inte, he, he....Ja du vet, dubletten jag kom med, skönt att det gick att ordna ;) Sedan är ju frågan, har jag med telefonen när jag behöver, he, he....Fast det är förstås en annan story ;) Hur som helst, vackra är dom // mor

    SvaraRadera
  3. Härligt när man har vänner som ställer upp för en.
    Vore kul att få se alla dina mumin muggar. Undrar ju lite över hur stor samling du har.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera