lördag, augusti 24, 2013

Så har jag då tagit klivet in i...


medelåldern!
Dom super trevliga arbetskollegerna tog mej med ut
på en mycket spännande och jätte trevlig kväll.
Med mycket skratt och glädje,
ett minne för livet!
 
Ännu har jag inte känt någon skillnad,
på att ta det stora klivet över 40 men vem vet
allt sker ju inte på en dag! :)
Jag hoppas att jag ska bli lite klokare och lära mej
att njuta av livet/stunden här och nu lite oftare.
Och vara lite snällare mot mej själv :)
Bilden på guldängeln är taget från Guldvivas hemsida,
för mej symboliserar den att även om jag inte
klarar av att leva upp till kraven jag har på mej själv
så är det ändå alldeles lagom.
Livet är inte perfekt, jag är absolut inte perfekt
så nu njuter vi av livet och sänker kraven :)
Guldängeln runt min hals får påminna mej om det!
 
Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

3 kommentarer:

  1. Kram!
    Och det symboliserar ängeln verkligen!
    Trevlig lördag till dig / er med!

    SvaraRadera
  2. Låter som om man blir klokare vid 40..=)Hoppas det gäller mej oxå den dagen.Fin ängel i allafall!Vi har inte glömt dig,vi hade lite mycket den 20:e bara.Ha det bra!//Anette

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker ängel! Man lär så länge man lever sägs det och ibland får man lära sig den hårda vägen att ta bättre han dom sig själv. Vi borde nog alla minska på kraven på oss själva och leva mera här och nu
    och ta vara på varje dag som livet ger oss. Härligt att du fick en bra
    födelsedag!

    Kram på dej!

    SvaraRadera