söndag, februari 24, 2013

Nu fixar vi lite här och där...

Eftersom takhöjden är så låg i källaren 
placerade vi lampan (den stora kulan) 
långt åt sidan för att inte slå huvudet i den.
Då, för något år sedan.
Problemet var ju sen att  jag inte kunde öppna och tvätta fönstret...
Nu har den lampan ersatts av 3 ledlampor i stället.
Helt perfekt!
 
Ledlampor satte vi också i rummet där köksbordet står för tillfället.
Jag gillade verkligen dessa då jag såg dem hos några bekanta.
Men att få en snygg bild av dem var inte det lättaste.
Dessa sticker ner 3.5 cm från taket och "kuben" är 9*9 cm.
En till lampa är beställd och kommer närmare trappan.
Jag ser också att jag behöver torka kamera linsen innan jag tar kort nästa gång ;)
 
Men nu dags att gå och jobba!
Ha en skön söndag allihopa!

1 kommentar: