lördag, februari 09, 2013

Jag påbörjar alltid....

en massa projekt som tyvärr oftast lämnar halv färdiga!
Dockan BabyBorns tomtemössa var ett sådant projekt,
som jag hittade i en handarbetskorg,
och som jag inte minns när jag påbörjade.
Men då jag behöver varva ner och koppla av
då tar jag stickorna i händerna och sätter mej framför tv!
Sällan jag hinner, men jag njuter dess mer när det inträffar.
 Av restgarner stickade jag också en pippi tröja till dockan,
ett tunnare garn hade absolut varit smidigare till en docktröja...
Men nu använde jag ju restgarner...
 Sen får vi se om den passar på någon docka på dagiset.

Men nu skall jag återgå till mina läxor, och räkningar
och så har jag några bokföringsuppgifter att ta itu med.
Som belöning ska jag åka på revyn ikväll
 så jag får trimma mina magmuskler, hoppas jag.

Ha en toppen lördag ni också!

2 kommentarer:

  1. Åh,va gulliga kläder!Kan nog lova att du får skratta ikväll,den e nog sevärd!/Anette

    SvaraRadera
  2. Anette, det låter super jag hoppas den är bra!

    SvaraRadera