tisdag, augusti 14, 2012

Detta är lyx!

Hittade en kasse med tomater och gurkor och olika paprikor
från syster ysters växthus i bilen på söndagkväll!
Sjutton vad man saknar grönsaker just då växthuset är tomt!
Nu njuter vi för fullt!

I övrigt är kylskåpet tomt och det blir att besöka affären imorgon..
Tidigare sa ungarna (läs! ungarna) att vi borde köra 50 euro i veckan igen
för att städa ur skafferiet ännu en gång....så man kan hitta bättre i det.
Vi skulle börja idag då skolan börjar sa vi,
vilket är en av orsakerna till att jag inte åkte och handlade idag,
jag funderar om jag ska låtsas glömma bort det hela eller om jag ska anta utmaningen?!
Tror jag sover på saken och ser vilket humör jag vaknar på imorgon....


2 kommentarer:

  1. Anta utmaningen!!Jag blev motiverad oxå då ni "rensa i skafferiet"!!//Anette

    SvaraRadera
  2. haha jag håller med Anette!!!
    Jag blev också inspirerad!
    /syster

    SvaraRadera