måndag, december 19, 2011

Vi är inte riktigt kloka i vårt hus...

med 1 vecka kvar till jul, och jag redan känner att jag har för lite tid då får vi för oss att börja dansa runt med möblerna.
Det första man sett då man kommit in till oss är den bruna klaffa byrån, som jag älskar mest av alla möbler på denna våning, den och gungstolen.
Mitt emot har det lilla bordet stått och lille O:s leksaker. Nu har vi dansat runt med klaffa byrån, vi har haft ut den i hallen och försökt placera den på all möjliga ställen.Vi plockade ner klädhyllan och testade att placera den på den väggen. Stackars Tibbe han fick ingen lugn och ro. Det värsta var väl då vi flyttade Tibbes säng...
Slutligen hamnade den på denna plats.
Och andra möbler hamnade på gamla platsen, men mer om det en ny dag. För nu har klockan ännu en gång passerat midnatt och jag skall gå och sova.
Och om någon undrar så kan jag berätta att här råder totalt kaos, skåp och lådor är ut dragna över hela huset. Det hela hade ju varit lite lättare om vi haft en ledig helg, men man får vara glad för det lilla. Imorgon är en ny dag och imorgonkväll får vi dansa vidare med våra möbler...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar