söndag, januari 10, 2010

Är det inte underbart?

























Jag älskar dom snötyngda träden! Vintern är vacker då vi får ha snö, och även om jag tycker att -29 grader är aningen för kallt så vill jag faktist ha minus grader ute på vintern och snö. Idag visar min mätare -8,4 och då brukar det vara 2 grader kallare nere vid växthuset. Så idag skall jag och hundarna ta en promenad!

I övrigt har vi haft en lugn och avslappnande helg. På fredagskvällen kollade vi Finlands ut tagning till Eurovisionen 2010. Jag är glad att Amadeus gick vidare till final med låten Anastasia! Även om jag tror att en finsk låt har svårt att stå sej mot övriga länder så har låten något som tilltalar mej. Storebror var besviken att Boys of the Band inte kom vidare till final. Ja det blir spännande att se vem som är med i finalen den 30 januari.

Igårkväll var jag på bio och tittade på Avatar, och den var absolut sevärd. Mycket intressant upplevelse i sej också att titta på en 3D film. Det var dottern och hennes kompis som ville och se den, jag var med som chaufför.

Imorgon är det åter vardag med vanlig arbetsvecka, ha en bra vecka gott folk!

2 kommentarer:

  1. Jätte mysiga bilder!
    Ikväll sticker jag på bio!!!
    //Syster

    SvaraRadera
  2. Vad fina bilder :)//mor

    SvaraRadera