lördag, januari 31, 2009

Kontorsråtta....


så känner jag mej just nu! Sitter mest med näsan i diverse papper, och det är inte min starka sida! Jag hinner verkligen inte med något av det jag borde ta itu med eller vill ta itu med. Men och andra sidan, har vi levt i röran så här länge så dör vi inte av att göra det några veckor till!!
Nu över helgen måste jag skriva min affärsplan klar, den ingår i mitt skolarbete, och skall lämnas in på måndag. Jag har skissat lite kring den redan, men ännu har jag inte bestämt mej för om jag skall bygga ut min anläggning, eller öppna gårdsturism eller kanske jag börjar sälja hälsokost?!
Hösten 2007 då jag började skolan kändes 2 år som en jätte lång tid!! Och nu är vi redan inne på slut rakan. Och det har gått otroligt fort och varit mycket intressant!!
Nu kommer maken och meddelar att han och killarna skall åka till skogs så nu skall torparmaja ta itu med affärsplanen då det är lugnt i huset.
Förresten, det tjusiga smycket på bilden fick jag av tomten, han är en fantastisk figur, han vet vad man önskar ;)
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. ja gud 2 år går fort!
    tomten visste tydligen nog vad du ville he!

    SvaraRadera
  2. Snart hoppar du över målsnöret ;) //mami

    SvaraRadera