söndag, februari 08, 2009

Ännu en vecka har gått!










Det blir långt mellan mina inlägg, tiden rusar iväg. Och som vanligt hinner jag knappt med. Hälsan är inte riktigt på min sida just nu , så orken är heller inte det bästa. Ryggen och nacken säger ifrån att dom är trötta! Och värkmedicinen blir JAG trött av. Efter allt pappers jobb senaste helg insåg jag förskräckt att julgardinerna ännu hänger i fönstren. Min cult ljus stake gick det trots allt fort att byta från julmotiv till något annat.













Jag har bytt gardiner i tv rummet idag. Dessa har jag just sytt om så de passar mitt fönster. Jag har ärvt dem av min mamma, och ännu har jag inte bestämt mej för vad jag tycker om dem. Det passar mej bra att återanvända saker och jag tänkte då jag hängde upp dessa att jag faktist köpt otroligt lite gardiner själv. Nu får dom hänga där ett tag medan jag funderar om jag gillar dem eller ej.
Och ikväll skall jag och hälsa på mina 2 tjusiga gudbarn som fyllde år senaste helg!
Ni andra hoppas jag också får en trevlig söndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du kika in hos mig! Jag är jatteglad över min kamin! eldar mest varje dag nu när det är nytt :-)!
    Blev lite nyfiken, förstår att du jobbar hemma på gården?! Vad har ni för djur?
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. He, he...såklart börjar du gilla dessa vackra gardiner ;)
    Kram Mami

    SvaraRadera