fredag, januari 02, 2009

God fortsättning på nya året!

Jag känner mej ovanligt förväntansfull inför det nya året. Orsaken till det vet jag inte. Jag brukar inte ge nyårslöften heller, men i år har jag bestämt mej för att ta itu med något av mina miljoner projekt och försöka få något av dem klart. Jag har också bestämt mej för att börja rensa i röran. Jag har faktist inhandlat en jättefin låda i mitt tycke, dit alla barbiedockor fått flytta tills några små tjejer kommer på besök och vill leka med dem. Annars är inte tanken att jag skall hitta bra förvaring till alla saker utan att jag skall göra mej av med alla trasiga saker eller saker som vi inte behöver eller tycker om. Det är ett fler års projekt hos oss, men vi skall börja.. i år..


Killarnas jul lov blev räddat, dom fick sin efterlängtade mönkki, så här har brummat över lovet. Ikväll har store bror kompis över natten så andra saker kommer också fram att lekas med, som tur är.
Men till er alla från oss alla en riktig god fortsättning 2009!

1 kommentar:

  1. vilken söt låda du hittat! ja nu kan jag tänka mig att det blir en hel del brummande!

    SvaraRadera