lördag, januari 24, 2009

Jag gjorde det....


Jag gjorde det, jag gjorde det.... YES! Jag klarade att installera om hela datorn själv. Otroligt vad glad man kan bli av en sådan sak, det trodde jag inte om mej själv! Jag smsa dotter igårkväll och hon smsa tillbaka GRATTIS mamma! Tyvärr hade hon alla sina foton på datorn, så hon förlorade 3 års fotografier. Stackarn!
Kära maken hade varit snäll ifjol så han fick en skogshjälm med radio av tomten! För det hade han önskat sej! Så nu har han börjat röja upp i skogen, även det ingår i projektet rensa i röran 2009. Maken har i flera år velat få tid över att få röja i skogen och nu är han på gång! Och killarna gör gärna pappa sällskap då han åker till skogs.
Nej nu skall jag installera skrivaren till datorn och så är det snart dags att åka och byta barn. Jag åker hem med storebrors kompis som sovit här inatt och hämtar hem lillebror som sovit hos sin kompis. Rörigt..hänger ni med?
Skön helg till alla!

3 kommentarer:

  1. nja jag tror jag hänger med. Grattis syrran du är tamefan int harma sett i vaggon!!!!
    vad roligt att din make har fått lite tid över! (vi hörs snart på skype)

    SvaraRadera
  2. Fin skogsbild :) Men det lämnar ju inga träd ;) // mami

    SvaraRadera
  3. mami: just den bilden är tagen precis utanför vår skoghuggar stuga, så där får det vara lite träd.

    SvaraRadera