måndag, juli 07, 2008

Tomatkarneval


har vi haft i vår lilla stad senaste helg. Och det är en stor grej i vår lilla stad som för övrigt är Finlands tomat tätaste ort. Själv har jag och en väninna varit ut och sålt aloe vera produkter på karnevalen, och försäljningen gick över förväntan. Jag njuter i fulla drag av att komma ut och träffa en massa människor eftersom jag jobbar hemma övriga dagar. Tänkte ta en bild på vårt fina försäljningbord men glömde bort det.
Så nu blev det bara mitt kassa skrin som kom på bild. Och det gillar jag skarpt! Det har varit min farmors, det är passligt stort och dessutom tycker jag att det är snyggt!
En skön vecka önskar jag alla mina medmänniskor!

1 kommentar:

  1. jätte fint kassa skrin!jag sa ju att jag skulle ta men jag glömde det!kanske kan du ta kort av aloe växten den är cool!?!

    SvaraRadera