torsdag, juli 17, 2008

Jag undrar om...


jag tagit mej vatten över huvudet?! Nå det får vinterns kvällar utvisa. Maken var inte imponerad då han kom och hämtade hem den med paketbilen. Några ben måste tyvärr bytas ut.
Ännu mindre imponerad av mej blev maken då han hörde att jag ropat in den utan att ha granskat den, jag såg bara det fantastiska ryggstödet som skymtade fram bakom en annan säng.
Och så blev det liksom ännu en impuls från min sida, där stod den med precis det ryggstödet jag önskat!
Sen undrade familjen var jag skulle få rum med den?! Men det är inga problem hittar jag inte plats här så får den flytta med till sommartorpet!


Några gamla böcker kom också med i köpet!
En skön och solig dag önskar jag er alla!

2 kommentarer:

  1. nice!!!mycket nice!!! hoppas att det blir en säng till torpet?!

    SvaraRadera
  2. He, he...mycket jobb, mycket jobb, hälsar gör kaelma ;)

    SvaraRadera