söndag, juni 15, 2014

Det jag verkligen gillar på villan är....

terassen!
Solen lyser på framsidans terass på morgonen,
sen på eftermiddagen och kvällen kan vi flytta till sidan av huset
och avnjuta solen där.
Jag gillar att terassen går runt huset!
Och när solen försvinner runt knuten är det dags 
att gå och lägga sig! :)
Fast endel blir ju såhär trötta av att se på då
folk sitter i solstolen!
Det är en underbar tid vi får njuta av just nu,
önskar ni kunde känna doften av denna härliga bukett
väninnan hade med sig!
Och såhär stilla och lugnt var det vid stranden ikväll.
Jag for ner en sväng efter något vi glömt där
och jag njöt av lugnet, naturen och ensamheten just då,
inte ens vassen störde mej :)

Ha det gott alla vänner!

3 kommentarer:

  1. Ja jag älskar också er villa.Mest för terassen och att dit kan man åka även med kryckor och dåligt väder!
    Du/ni ska va jätte glada och stolta över den.
    Hahaha stackars Tibbe han är inte van med stolsittare!
    Ha en bra dag vi hörs!!!

    SvaraRadera
  2. Ser så mysigt och härligt ut. Det är nog bara att njuta av villalivet när ni har möjlighet nu. Skärgården gör alla trötta ser det ut som:-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Stackars Tibbe, han har det inte lätt ;)Men härligt ställe! Och buketten var bara för ljuvlig!

    SvaraRadera