söndag, mars 31, 2013

Önskar er en fortsatt trevlig påsk!

Ifjol hade jag satt ut en kruka med påskblommor på trappan,
i år är det ännu mycket snö och väldigt kalla nätter
så vi njuter av påskblommorna inomhus istället.
Fast jag har varken köpt påskblommor eller påskpyntat i år.
Men jag fick en väldigt fin blomma av lille O med föräldrar :)
Påskpysslat har vi däremot gjort på jobbet :)
Jag hade planerat att läsa på en tent över påsken
men tog paus från allt och har bara umgåtts.
Fredagskväll for vi och tittade på mina föräldrars
nyrenoverade kök (är avundsjuk på att de är klara nu)
och det var så fint så fint!
Igår då jag skulle till affären for jag in på en kaffe 
till cafeväninnan, sen kom jag på att jag skulle åka och önska
makens faster Glad Påsk och plötsligt 
var det dags att åka hem och samla ihop familjen för att
åka till syster yster med familj och grilla korv :)
Nu dags att gå ut och jobba och sen är vi bortbjudna till kvällen.
Med andra ord en helg då vi/jag smitit från
läxläsning och renoveringsdamm :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar