måndag, november 19, 2012

Så har vi sett slutet på...


twilight sagan!
Jag och sönerna var och såg den sista filmen på bio igårkväll.
Slutet gott allting gott!

 Annars har vi försökt ta en lugn helg,
fredagskväll fick jag dock vara med bakom kulisserna på
lillebrors klassfest.
Lördag försökte jag äntligen öppna skolboken 
och läsa till provet vi har denna vecka.
(Och som jag inte hunnit alls med under veckan som gick)
Vet ni hur svårt det är att koncentrera sig på att läsa då
diskbänken svämmar över med smutsig disk??
Maken har fullt upp med jobb så han ser vi inte mycket av,
dottern pluggar och jobbar (för mycket enligt mej!!)
Söndagarna jobbar vi i växthuset för att hinna med
och lördagarna springer jag runt med dammsugaren i ena handen
och en skolbok i den andra.
Är det värt det?!
Ja absolut!! Det känns helt super rätt,
och är jätte intressant!
 Och Tack mamma som ställer upp och jobbar i växthuset då jag inte är där! 
 
Och nu är det en ny måndag, en ny vecka
med nya möjligheter!
Hoppas ni alla får en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar