fredag, november 30, 2012

Jag har en plan...

eller nästan åtminstone!
Förhoppningsvis ska jag få den finputsad imorgon och iväg skickad,
hoppas den blir godkänd då...
Jag har myst under filten så ofta jag bara hunnit idag
och försökt studera psykologi.
Trots att svägerska hade med sej de två senaste numren av
Jeanne dÁrc Living tidningarna då hon var på Finlandsbesök
har jag hållit mej till skolboken.

Barnen har städat sina rum och satt upp julgardinerna ikväll,
maken strök julgardinerna till köket medan jag torka av fönstrets insida.
Och så dammsög han huset.
Därmed var vår lilla jul städning klar!
Man kan inte stressa på med allt, överallt,
så julstädningen kommer att bli rätt lugn i år tror jag.
Hittar vi någon ledig liten stund i december ska vi mysa!!
Inte städa!
Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar