söndag, oktober 28, 2012

Haha...

idag har vi bakat pepparkakor!
Jag skyller det på ett annat projekt...
 jag vill veta hur många pepparkakor
man får ur en färdig köpt 1 kg pepparkaksdeg.
Uppskattningsvis får man ca 60 pepparkakor ur degen ?!
En hel del deg slank nämligen ner i magarna ogräddade :)
Sen vet jag inte vad vi ska skylla glöggen på...
vi testar att den smakar som ifjol ;)
 
Förresten...
Vem har bestämt att Beck ska sändas på söndagskvällarna??
Dom har antagligen sovmorgon på måndagar!
Men det har inte jag så jag får välja sängen!
Reprisen kunde ju sändas lördagskvällar då jag vill se på tv.

1 kommentar:

  1. Jag skulle också kunnat baka pepparkakor idag har riktigt vinter/jul feeling i kroppen!!!

    Läste inlägget under nu med (har inte varit på datorn på en vecka) så kör hit bordet du bara du inte har bråttomt med det ska jag se vad jag kan göra!
    /syster

    SvaraRadera