söndag, oktober 07, 2012

Havsnära boende får vi snart...

om det inte slutar regna!
Vädret har dock varit bättre idag, mest uppehåll med någon liten skur emellanåt.
Hinner knappt uppdatera här på bloggen,
det händer så mycket annat runt omkring mej i det verkliga livet.
Veckan gick fort som vanligt!
Jag har hunnit på en seniordag och intressant föreläsning där,
jag har dragit ut en visdomstand ( och har haft både tandvärk o huvudvärk sen dess)
Jag har varit på lek och plask med syster sonen,
jag har varit på tennis med de egna sönerna idag,
vi har haft kaffegäster som e på Finlandsbesök,
vi har varit och skakat loss på danskurs gubben o jag,
vi har varit på föräldramöte,
vi har packat och fryst in älgkött...
vi har jobbat,
men...
Städat? Vad är det? 
Kanske vi hinner det till nästa helg...
Nu ska jag återgå till att plugga in skelettets delar
på svenska o latin,
och musklerna,
och kroppsdelarna på latin...
vi har prov denna vecka...

2 kommentarer:

  1. Och systern är super tacksam över att du gick med sonen!
    Ja du har verkligen haft en tuff vecka!
    /syster

    SvaraRadera
  2. Fullt ös hela tiden! Fy för översvämningarna :(

    SvaraRadera