söndag, maj 09, 2010

En fin dag önskar jag alla mammor idag...

























på morsdag!
Idag vaknade jag av mina 3 pluttar som kom med paket!
Åh, dom var så vackert inslagna!
Min familj blir galen på mej, jag kan gå en hel dag och mysa och undra vad som finns inne i paketen. Det är ju halva nöjet eller hur? Att få ett vackert inslaget paket och sen spänningen vad som finns gömt där inne?!

Igårkväll var vi på mat till min mamma och firade henne lite i förskott.
Jag blev jättefin i håret, min brorsdotter var frissan! Då jag var klar så hon:
-Åh faster vad fin du är! Nu har jag gjort pippi pluttor så nu är du som Pippi Långstrump!

Hoppas min mamma och alla andra mammor får en jätte härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Öppna,jag vill å se..Fina paket iaf.Ha en fin kväll!A

    SvaraRadera
  2. Härliga paket!

    Visst blir man nyfiken på vad som är i!

    Vi var upp till fjällen i söndags en sista gång, underbart vårväder.
    Jag har några bilder på bloggen.
    Så nog hade jag det bra och det var så roligt att ha med sig våra två större barnbarn.

    SvaraRadera
  3. jag är riktigt nyfiken på vad som fanns i....

    SvaraRadera